THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, October 20, 2010

~ warkah buat orang tersayang~

Sayang...
walaupun abang jarang meluahkan apa yg abg rsa dlm hti..tp ktahuilah.. jauh d dlm sdut hti abg mmg trlalu sygkn syg dan tak mgkin dpt dtunjukkan dgn kata2

Sayang...
walaupun abang selalu sakitkn hati syg.. tpi ketahuilah setiap kali abg berbuat bgitu hti abg sendri akan merasa terluka yg sgt dlm.

Sayang...
walaupun abang selalu buat sayang menangis..tpi ketahuilah abg juga akan turut bersedih walaupun tnpa suara tangisan tapi tetap pedih dari dalam dan jika sayang di dapan mata sudah pasti abg tidak akan biarkan airmata itu menitis.

Sayang..
andaikata suatu masa abg tiada..tpi ketahuilah abang tidak akan pernah melupakan sayang kerana sayang banyak meluangkan masa, berkorban untuk abang dan tidak pernah sekali melupakan abang.. cuma apa yang abang harapkan dari sayang janganla berhenti bhubung dengan abang seperti yang abang pernah pesan yasin sbg "call" , doa dan fatihah sbg "sms".

Sayang...
andaikata sayang sunyi...carilah seseorang yang jauh lebih baik dari abang supaya sayang akan sentiasa disayangi dan tidak akan diabaikan semasa abang tiada dan pergi "jauh" dari sayang.

Sayang...
Jika kita mempunyai zuriat..jagalah dia sebaik mungkin, bimbinglah dia sehingga menjadi anak yang soleh supaya abang tidak dpertikai dan dipersoal sewaktu di padang mahsyar kelak.

Sayang...
andaikata abang dikurniakan stu hajat yang akan dipenuhi..abang akan mohon pada "Dia" Yang Maha Esa supaya sayang menjadi bidadari dan sentiasa bersama abang di syurga kelak.. Insyaallah.

Sayang...
apabila ajal datang menjemput kelak..izinkanlah abang menumpang di pangkuan sayang agar kurang rasa sakit semasa jasad dan roh terlerai.. biarlah abang dapat tatap wajah yang tidak pernah abang puas untuk memandang..

abang tidak akan pernah berhenti berdoa untuk sayang kerana sayang adalah anugerah yang terbaik pernah abang perolehi dan dikurniakan oleh"Nya. Salam sayang dari abang buat orang yang abang sayang..

0 comments: