THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, November 9, 2010

seminggu

seminggu tanpa dia..aku ingatkan ada salah aku dengannya..terseksa menanti hari berlalu..sehari demi sehari tanpa mendengar suaranya menjadikan aku sangat sunyi..seksa merindui suaranya..gurauannya..betullah kata orang bila berjauhan sahaja kita semakin merindui seseorang..terlalu banyak perkara yang aku ingin luahkan padanya..situasi pejabat yang semakin menyakitkan hati. Aku cuba kuat tanpa dia namun setiap kali ada masalah dialah orang pertama yang aku ingat..tapi dia tiada disisi..sedihnya.Semoga dia sihat tanpa aku disisi.. Kerana pelajaran aku rela berjauhan dengannya. Kerana ilmu tuntutanmu Ya Allah.Ya Allah..janganlah engkau ambil dia dariku..Ambil la apa sahaja selain dia Ya Allah..Aku rela kalau Engkau gantikan dia dengan kesihatanku..Maafkan aku Ya Allah kerana mencintai dia..tersangat mencintai dia.Jagakan la kesihatan dia sepanjang ketiadaanku Ya Allah..
Aku rela menerima ujianmu ini Ya Allah..

0 comments: